Η Διοίκηση της Fialidia.Gr :

• Προσδιορίζει το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχει, τα οποία σχετίζονται τόσο με τις απαιτήσεις της ισχύουσας ευρωπαϊκής νομοθεσίας όσο και με τις εξειδικευμένες απαιτήσεις των πελατών και
• Έχει τεκμηριώσει την πολιτική και τους στόχους της για την ποιότητα.
Κάθε επικεφαλής του Τμήματος έχει την ευθύνη να διασφαλίσει ότι οι στόχοι της πολιτικής ποιότητας γίνονται κατανοητοί, εφαρμόζονται και διατηρούνται στον τομέα της ευθύνης του.
Ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η απόλυτη ικανοποίηση των ποιοτικών απαιτήσεων των πελατών της.

Πιο συγκεκριμένα, οι τακτικοί στόχοι της εταιρείας Fialidia.Gr είναι:

• Η παροχή εμπορικών υπηρεσιών.
• Η εμπορία των προϊόντων σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη.
• Να διαχειρίζεται την παραγγελιοληψία με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα ποιότητας με τη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων του.
• Τα στελέχη της επιχείρησης να στοχεύουν συνεχώς στη βελτίωση της ποιότητας στην περιοχή ευθύνης τους.

Για την επίτευξη των στόχων αυτών:

• Επιλέγει με συγκεκριμένα κριτήρια (βλ. Έντυπα Αξιολόγησης Εξωτερικών Εταιρικών Σχέσεων) τους προμηθευτές, τις συνεργαζόμενες εταιρείες και τους εξωτερικούς συνεργάτες.
• Ελέγχει τις εργασίες της εταιρείας σε όλες τις φάσεις ανάπτυξης της.
• Αναλύει όλους τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να προκύψουν στις διαδικασίες του.
• Αναλύει την αλληλεπίδραση των διαδικασιών της με τα ενδιαφερόμενα μέρη.
• Ελέγχει τα προϊόντα που αγοράζονται και φροντίζει να έχουν όλα τα νόμιμα πιστοποιητικά.
• Εκπαιδεύει συνεχώς το προσωπικό του προκειμένου να ανανεώσει τη γνώση και να διασφαλίσει τη συμμετοχή και συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων
• Εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και την ετήσια αναθεώρηση και βελτίωση του, διασφαλίζοντας την τεχνική κάλυψη και την ακεραιότητα όλων των λειτουργιών του.

Για τη Fialidia.Gr